Fresh Del Monte werkt samen met Disney en Pixar's langverwachte film 'Inside Out 2', die in juni 2024 in de bioscopen komt. In deze promotie zullen geliefde personages uit de film worden afgebeeld op stickers op geselecteerde Fresh Del Monte producten.
De samenwerking tussen Fresh Del Monte en Disney en Pixar's Inside Out 2 zal in Europa beschikbaar zijn vanaf mei 2024, net op tijd voor gezinnen om samen van de film te genieten in de bioscopen. "Inside Out 2" vervolgt het hartverwarmende verhaal van Riley en haar Emotions terwijl ze de uitdagingen van het opgroeien aangaan. Fresh Del Monte is verheugd om deze personages op een geheel nieuwe manier te kunnen laten zien, midden in het gangpad van AGF.
"We zijn verheugd om met Disney en Pixar samen te werken aan deze spannende onderneming. Bij Fresh Del Monte zetten we ons in om gezinnen te voorzien van gezonde, voedzame producten die plezier brengen in hun dagelijks leven. Door de personages van 'Inside Out 2' op onze producten, maar ook op in-store materialen en merkcontent te laten zien, hopen we gezond eten een leuke en boeiende ervaring te maken voor zowel kinderen als ouders," aldus Thierry Montange, EA Marketing Director van Fresh Del Monte.
De samenwerking omvat een reeks Fresh Del Monte producten versierd met afbeeldingen van geliefde personages zoals Joy, Sadness, Anger, Fear en nieuwkomers Anxiety en Ennui.
Om de lancering van de film en de samenwerking te vieren, organiseert Fresh Del Monte een spannende wedstrijd waarbij één gelukkige familie een reis naar Londen wint. De prijs omvat vluchten, accommodatie en activiteiten geïnspireerd door "Inside Out 2" in het hart van Londen. Details over hoe deel te nemen aan de wedstrijd zullen beschikbaar zijn op de website en social mediakanalen van Fresh Del Monte.
Voor meer informatie:
Fresh Del Monte
www.eu.freshdelmonte.com