Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Tomatenteler werkt samen met pastafabrikant aan schoollunches

NatureSweet, een snackmerk voor tomaten, en Barilla, een pastaproducent, hebben hun krachten gebundeld om ouders en kinderen dit schooljaar inspiratie te geven voor recepten. Beide bedrijven hebben samengewerkt om een campagne te creƫren die zich richt op heerlijke, eenvoudige maaltijden voor lunchpakketten op school, die worden gepromoot op twee grote bezorgplatforms, Instacart en Kroger.

De zomerse pastasalade van Barilla

Dit is de eerste keer dat de twee bedrijven een cobranded campagne voeren op Instacart.

Voor meer informatie:
Jenny Halpin
NatureSweet
[email protected]
https://naturesweet.com

Publicatiedatum: