Boni bestrijdt dalende aardappelconsumptie met nieuwe bewaarbox

Boni, het huismerk van Colruyt Group, gaat de dalende aardappelconsumptie bij volwassenen te lijf met een nieuwe bewaardoos. De standaard 5kg verpakkingen sluiten niet altijd aan bij de verbruiksgewoontes van deze doelgroep groep en daarom komt de retailer met een aardappelbewaarbox, die onderverdeeld is in aparte compartimenten, waarin je telkens 2,5 kg aardappelen kan bewaren.



In het ene compartiment vind je de zachtkokende aardappel en in het andere
de vastkokende variant. Het is een hersluitbare doos die een optimale bescherming biedt tegen groenverkleuring dankzij de minimale lichtinval, waardoor de aardappelen langer te bewaren zijn. De stevige doos zorgt eveneens voor een betere bescherming tegen schokken en beschadigingen, heeft een handvat om
hem gemakkelijk te transporteren en is compact om op te bergen. Bovendien kom je geen inspiratie te kort en heb je meteen een voorraad aardappelen voor verschillende toepassingen. Op elke box staan namelijk twee recepten om zowel met je vast- als zachtkokende aardappel respectievelijk een heerlijke gratin dauphino

Het concept van de duoboxen is een exclusiviteit van Colruyt. De box is in house ontworpen in samenwerking met de cartonier en de aardappelleverancier en gaat de markt op voor een adviesprijs van €5,49 per stuk.

Bron: Boni



Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven