Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuwe kant-en-klare salades in diverse smaken

Eat Smart is een merk van Curation Foods dat 100% schone en verse kant-en-klare salades produceert, wil consumenten laten zien dat gezonde voeding vooral ook erg lekker kan zijn. De twee nieuwe salade-lijnen van Eat Smart maakten in mei hun debuut tijdens de Landelijke Salademaand. 

De lijn Everyday Favorites zal in de VS in de winkels van Kroger worden uitgerold en de lijn Flavors of te World zal deze zomer in Canada in de winkels van Sobeys IGA en Sobeys Safeway in het AGF-schap liggen. "Het feit dat Kroger en Sobeys open staan voor innovatie binnen het segment voorverpakte salades maakt hen tot de ideale partners van voor de lancering van deze nieuwe lijnen van het merk Eat Smart," zegt Jenny Stornetta, marketingdirecteur bij Curation Foods. 


 
“In onze Everyday Favorites worden de favoriete groenten van consumenten gecombineerd met heerlijke en vertrouwde smaken, zoals limes, avocado's en ranch," legt Stornetta uit. "We zijn blij dat we de kans kregen om samen te werken met het innovatieteam van Eat Smart en het het culinaire team van Kroger aan het creëren van deze geweldige smaakcombinaties waarvan we zeker weten dat ze bij onze klanten in de smaak zullen vallen," aldus Erin Rykhus van Kroger. 

De Flavors of the World-lijn bestaat uit spannende smaken van over heel de wereld. Francis Bérubé van Sobeys legt uit waarom hij graag de samenwerking aanging met het bedrijf. "Het geheim achter het succes van Curation Foods is dat het voortdurend innoveert en vooral ook omdat het producten aanbiedt die zich onderscheiden op een zeer competitieve markt.  De Flavors of the World zijn geïnspireerd op drie landen: Thailand, China en Mexico. De plannen om de lijn in 2020 ook in de VS uit te rollen zijn in de maak. 
 
#ShareYourSalad is een wedstrijd die Eat Smart voor consumenten heeft bedacht om de aandacht te vestigen op de veelzijdigheid van salades en hen uit te dagen thuis creatief te zijn met het maken van gezonde voedselkeuzes.

"We wilden liefhebbers van salades een platform bieden om hun eigen unieke salade-ideeën te delen," vervolgt Stornetta. "We vragen consumenten daarom zoveel mogelijk creaties te delen. Het enige wat zij hiervoor hoeven te doen is een salade bereiden, er een foto van posten op Instagram, Facebook of Twitter en Eat Smart @eatsmartveggies taggen met de #ShareYourSalad. Negen deelnemers zullen gratis Eat Smart-salades ontvangen en één winnaar ontvangt zelfs een maand lang gratis Eat Smart-salades. Deelnemers kunnen tot 31 mei 2020 zo vaak meedoen als zij willen. 

 

Voor meer informatie: 
Jenny Stornetta
Curation Foods
Tel: +1 (805) 249-5251 
Email: Jenny.Stornetta@curationfoods.com
www.curationfoods.com

Publicatiedatum: