Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Beurshal Madrid

IFEMA bereidt zich voor om activiteiten te hervatten

#KeepBeingUs luidt de slogan van IFEMA nu de organisatie zich na twee moeilijke maanden voorbereidt op het hervatten van haar activiteiten in september. De organisatie werkt aan een strakke planning om de meer dan zestig vakbeurzen, die voor de laatste vier maanden van 2020 staan gepland plaats te kunnen laten vinden. Op de agenda staan ook veel vakbeurzen die vanwege de gezondheidscrisis uit zijn gesteld. 

IFEMA heeft haar best gedaan om zoveel mogelijk vakbeurzen door te laten gaan om de economische impact voor de betrokken sectoren te beperken. 

Technologie en creativiteit benutten om evenementen door te laten gaan 
Onze heropening zal vergezeld gaan van belangrijke nieuwe initiatieven. IFEMA past zich aan de beperkingen van de nieuwe situatie aan door bijvoorbeeld gebruik te maken van geavanceerde technologie om aan de capaciteitsbeperkingen te kunnen voldoen en door gebruik te maken van apparatuur om de lichaamstemperatuur van deelnemers te meten. 

Bezoekers zullen niet alleen iets merken van deze nieuwe monitoringmethoden en de veranderde toewijzing van plaatsen maar zij zullen ook een nieuw type vakbeurs ervaren, die we nu vormgeven en waarmee we kunnen garanderen dat de B2B-meetings die we organiseren effectief zijn. 

IFEMA past zich aan de onvermijdelijke impact van de gezondheidscrisis aan door haar creativiteit te benutten evenals door onderzoek en de bereidheid risico's te nemen en voortdurend uit te kijken naar mogelijkheden voor haar klanten. 

"Kortom we werken aan vormgeven van 'het nieuwe normaal' voor evenementen," zegt Eduardo López-Puertas, directeur van IFEMA, die de belangrijke rol van IFEMA in het toevoegen van waarde voor bedrijven en haar bijdrage aan het herstel van de economie benadrukt. 

#KeepBeingUs
De digitale campagne is bedoeld om meer zichtbaarheid te verlenen aan het werk dat IFEMA verricht voor de samenleving en de zakelijke sector evenals aan haar inspanningen om bedrijven te helpen hun activiteiten te hervatten. IFEMA zal veilige plaatsen aanbieden voor zowel openbare als zakelijke bijeenkomsten die voldoen aan de huidige regelgeving.

Video: https://youtu.be/JI5UY2xUMaA

Publicatiedatum: