Tijdens de Marca-beurs in Bologna staat de detailhandel centraal en het is dan ook geen toeval dat het technisch-wetenschappelijke comité uit 21 grote retailers bestaat. Misschien is dit precies de reden waarom de beurs is uitgebreid met een gedeelte dat uitsluitend gewijd is aan versproducten.
Klik hier om de foto's te bekijken.
Tijdens de eerste dag waren er veel bezoekers, zeker tot halverwege de middag. Daarna namen de aantallen af.
Klik hier om de foto's te bekijken.
“We zijn erg tevreden over de eerste dag. Voor ons is het de eerste keer dat we aanwezig zijn en we zijn erg onder de indruk”, zegt Vittoria Calcagni van het Italiaanse Besana, dat zich bezighoudt met gedroogd fruit.
Klik hier om de foto's te bekijken.
Andere exposanten zoals Marco Nucci en Francesco D'Angelo die zich bezighouden met de aardappel van Fucino IGP denken er hetzelfde over. De door SG marketing georganiseerde conferentie over de rol van innovatie was zeer succesvol.
Klik hier om de foto's te bekijken.
Sana Up, een onderdeel van Sana, gewijd aan biologische gewassen, werd minder goed ontvangen. De ruime ruimtes trokken slechts een handvol bezoekers.