Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Veel bezoekers eerste dag Marca-beurs in Bologna

Tijdens de Marca-beurs in Bologna staat de detailhandel centraal en het is dan ook geen toeval dat het technisch-wetenschappelijke comité uit 21 grote retailers bestaat. Misschien is dit precies de reden waarom de beurs is uitgebreid met een gedeelte dat uitsluitend gewijd is aan versproducten.

Klik hier om de foto's te bekijken.

Tijdens de eerste dag waren er veel bezoekers, zeker tot halverwege de middag. Daarna namen de aantallen af.

Klik hier om de foto's te bekijken.

“We zijn erg tevreden over de eerste dag. Voor ons is het de eerste keer dat we aanwezig zijn en we zijn erg onder de indruk”, zegt Vittoria Calcagni van het Italiaanse Besana, dat zich bezighoudt met gedroogd fruit.

Klik hier om de foto's te bekijken. 

Andere exposanten zoals Marco Nucci en Francesco D'Angelo die zich bezighouden met de aardappel van Fucino IGP denken er hetzelfde over. De door SG marketing georganiseerde conferentie over de rol van innovatie was zeer succesvol.

Klik hier om de foto's te bekijken.

Sana Up, een onderdeel van Sana, gewijd aan biologische gewassen, werd minder goed ontvangen. De ruime ruimtes trokken slechts een handvol bezoekers.

 

Publicatiedatum: