De internationale speler op het gebied van aardappelveredeling, pootgoedhandel en productconceptontwikkeling lanceerde gisteren een update van haar merk- en communicatiestrategie.
Innovatie
Telers, handelaars, verwerkers, producenten, iedereen in de aardappelketen is in meer of mindere mate bekend met HZPC. HZPC is een oer-Hollands bedrijf dat in 1898 werd opgericht. Het groeide uit tot een partner voor betrokkenen binnen de internationale aardappelsector. Iets wat tot op heden onvoldoende werd uitgedragen. Maandag lanceerde HZPC een vernieuwd merk waarin zowel het verleden, het heden en de ambities van het bedrijf tot uitdrukking komen.
Keeps you growing
Het bedrijf is al meer dan 120 jaar actief in pootaardappelen. HZPC werkt aan ontwikkeling van rassen die bestand zijn tegen de klimatologische, commerciële en culturele uitdagingen waar de sector vandaag de dag mee te maken heeft. "Met haar nieuwe merkbelofte, keeps you growing, geeft het bedrijf aan dat groei mogelijk wordt gemaakt door kennis te delen en intensief samen te werken met haar partners."
"De nieuwe look heeft een uitstraling waarin de bedrijfs- en sectorhistorie wordt gecombineerd met innovatie. De afgelopen maanden hebben we steekproefsgewijs telers, kwekers, klanten en andere belanghebbenden geïnterviewd om aan hen te vragen wat ons uniek maakt. De meest gehoorde respons was dat HZPC staat voor samenwerking, innovatie en kennis. Ze gaven daarnaast ook aan dat onze sector zowel trots als bescheiden is. En dit is wat HZPC met haar vernieuwde merk uit wil stralen”, aldus Patrick Overwijk, Manager Communicatie HZPC.
Voor meer informatie:
Patrick Overwijk
HZPC
patrick.overwijk@hzpc.com
www.hzpc.com