Abonneren

Vacatures

"Tweetende AGF'ers"

Top 5 - gisteren

Top 5 - afgelopen week

Top 5 - afgelopen maand

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland weeronline.nl Altijd jouw weer

Fotoreportage:

Regiomerk Die Frischen introduceert eigen retail display

Regiomerk Die Frischen heeft retail displays ontwikkeld om het merk nog verder onder de aandacht te brengen bij retailers in Nord Rhein Westfalen. Tijdens de Fruit Logistica in Berlijn presenteerden Hubert Mackus, gedeputeerde van Provincie Limburg, Ron de Greeff, voorzitter van het regiomerk, Michiel van Ginkel en Erik Bongaerts, bestuursleden namens de Stuurgroep, de nieuwe retail display van Die Frischen.

Jos Muijsenberg (Fris-Co Fruit & Vegetables) en Ton Janssen (Unigrow); Sjoerd Jochems (Fossa Eugenia), Carin Stroeken (BASF Vegetables Seeds) en Hans Driessen (BASF Vegetable Seeds); Edwin Droogendijk, Ari Franken, Jørgen Snoijink (Royal ZON), Robbert van der Kruk (Limgroup) en Wim Gubbels (Kwekerij Gubbels); en Joris Van Ooijen (Royal ZON) en Michel Vastenouw (Tuinderij Vers)

Wij waren aanwezig bij de onthulling van het nieuwe display - klik hier voor een foto-impressie

Stopkracht voor aankoop
Ruim 70% van de aankoopbeslissingen wordt door de consument pas op de winkelvloer bepaald. Om het regiomerk verder onder de aandacht te brengen bij de consument op de Duitse winkelvloer, heeft Die Frischen handige displays ontwikkeld waar de dozen van die Frischen naadloos inpassen en het geheel zo een sterke stopkracht heeft voor de consument. ‘’We zijn trots op onze herkomst en dit willen we graag delen met onze Duitse buren. Het nieuwe POS-display vertelt niet alleen ons verhaal maar stimuleert ook nog eens de verkoop op de winkelvloer. Een mooiere combinatie kun je niet wensen,’’ aldus voorzitter Ron de Greeff.

Over Die Frischen
Onder het regiomerk Die Frischen, Venlomenal Gut worden verse groenten- en fruitproducten aangeboden aan de retail in Nord Rhein Westfalen. Venlomenal Gut is een verwijzing naar de herkomst van de verse producten: Venlo.

Het merk is een initiatief van zes marktpartijen uit de regio Venlo: Staay-Van Rijn B.V., Kompany, Frankort & Koning, ZON fruit & vegetables, Fossa Eugenia en Nedalpac. Alle zes de partijen zijn gevestigd op de fresh en food hub Fresh Park Venlo.

Wij waren aanwezig bij de onthulling van het nieuwe display - klik hier voor een foto-impressie


Publicatiedatum :
Auteur:
©


print   

Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2019

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven