Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Fotoreportage:

Regiomerk Die Frischen introduceert eigen retail display

Regiomerk Die Frischen heeft retail displays ontwikkeld om het merk nog verder onder de aandacht te brengen bij retailers in Nord Rhein Westfalen. Tijdens de Fruit Logistica in Berlijn presenteerden Hubert Mackus, gedeputeerde van Provincie Limburg, Ron de Greeff, voorzitter van het regiomerk, Michiel van Ginkel en Erik Bongaerts, bestuursleden namens de Stuurgroep, de nieuwe retail display van Die Frischen.

Jos Muijsenberg (Fris-Co Fruit & Vegetables) en Ton Janssen (Unigrow); Sjoerd Jochems (Fossa Eugenia), Carin Stroeken (BASF Vegetables Seeds) en Hans Driessen (BASF Vegetable Seeds); Edwin Droogendijk, Ari Franken, Jørgen Snoijink (Royal ZON), Robbert van der Kruk (Limgroup) en Wim Gubbels (Kwekerij Gubbels); en Joris Van Ooijen (Royal ZON) en Michel Vastenouw (Tuinderij Vers)

Wij waren aanwezig bij de onthulling van het nieuwe display - klik hier voor een foto-impressie

Stopkracht voor aankoop
Ruim 70% van de aankoopbeslissingen wordt door de consument pas op de winkelvloer bepaald. Om het regiomerk verder onder de aandacht te brengen bij de consument op de Duitse winkelvloer, heeft Die Frischen handige displays ontwikkeld waar de dozen van die Frischen naadloos inpassen en het geheel zo een sterke stopkracht heeft voor de consument. ‘’We zijn trots op onze herkomst en dit willen we graag delen met onze Duitse buren. Het nieuwe POS-display vertelt niet alleen ons verhaal maar stimuleert ook nog eens de verkoop op de winkelvloer. Een mooiere combinatie kun je niet wensen,’’ aldus voorzitter Ron de Greeff.

Over Die Frischen
Onder het regiomerk Die Frischen, Venlomenal Gut worden verse groenten- en fruitproducten aangeboden aan de retail in Nord Rhein Westfalen. Venlomenal Gut is een verwijzing naar de herkomst van de verse producten: Venlo.

Het merk is een initiatief van zes marktpartijen uit de regio Venlo: Staay-Van Rijn B.V., Kompany, Frankort & Koning, ZON fruit & vegetables, Fossa Eugenia en Nedalpac. Alle zes de partijen zijn gevestigd op de fresh en food hub Fresh Park Venlo.

Wij waren aanwezig bij de onthulling van het nieuwe display - klik hier voor een foto-impressie