Smurfit Kappa presenteerde verpakkingsoplossingen op Empack
Naast de presentatie van diverse massief -en golfkartonnen verpakkingen, displays en verpakkingsmachines, verzorgde Pieter van der Linden, Business Development en Retail Manager bij Smurfit Kappa, een speciale learnshop over de samenwerking tussen de retailer, hun leveranciers en Smurfit Kappa. Deze manier van samenwerken biedt diverse voordelen waaronder meer zichtbaarheid op het schap voor de retailer, kostenbesparing in de supply chain voor de leverancier en meer business voor de verpakkingsproducent.
Veel aandacht was er ook voor de nieuwe campagne ‘Smurfit Kappa Enables’. Een unieke marketingcampagne die volledig in het teken staat van onze klanten. De producten van de klanten die centraal staan, waren dan ook op allerlei verrassende manieren terug te zien op onze stand. Ieder bezoeker heeft een goodie bag meegekregen met daarin de nieuwe brochure ‘Enable Your Future’. Deze is opgebouwd aan de hand van de vier klantcases: Efficiency (SAS Koffie), Impact (Carlsberg), Sustainablity (Arla) en Supply Chain Optimisation (Lotus Bakeries). Hiermee laten wij zien welke mogelijkheden Smurfit Kappa haar klanten biedt.
Voor meer informatie:
Diane van der Sanden