Kennisdag Fruit 2016
De Kennisdag wordt benut om in te haken op de actuele wensen van Albert Heijn om hun AGF-schap te verduurzamen. Is dit de zoveelste eis van de retail of is dit juist een kans voor de sector om zich te onderscheiden? Bezoekers van de Kennisdag kunnen hierover in discussie met Leon Mol van Ahold/Delhaize. Dick Veerman van Foodlog gaat in zijn lezing: "Uitgeknepen en Uitgezogen? Niet als de uitdaging van een super snapt" in op de kansen voor primaire producenten. Welke trends spelen er onder consumenten en hoe kan de sector deze verzilveren? Hoe krijg je een meer onderscheidend product in het schap? Veerman is van mening dat ondernemers een grote rol kunnen spelen bij hun wens om zich te onderscheiden van concurrerende ketens als ze de strategie van een super snappen.
Jongere generaties zijn verkleefd met hun mobiel. Ze zijn altijd 'connected'. Alles is online te vinden. Dit zet hele ketens op de kop. Een voorbeeld hiervan is de taxibranche Uber. Dit heeft ook impact in de versbranche. Maar wat moet je er nu mee als fruitteler/ondernemer? Mee gaan met 'de hype' of wegduiken? En als je mee gaat, wat zijn dan de do's en dont's? Marill Ooms van Imagro neemt u mee in de online wereld tijdens haar lezing.
Voor de Kennisdag kunt u zich tot en met woensdag 16 november vooraf aanmelden. Voor alle leden, dus ook belangstellende leden en het netwerk, geldt een tarief van € 25,- bij aanmelding voor 16 november. Kaarten aan de deur kosten € 30,- Voor overigen geldt een tarief van € 80,- bij aanmelding voor 16 november. Kaarten aan de deur kosten voor niet-leden €100,-. Het bedrag is inclusief koffie/thee en lunch. Het innen van de toegangsprijs gebeurt op de dag zelf bij de ingang van de zalen (er kan gepind worden). Na digitale aanmelding ontvangt u een bevestigingsmail. Donderdagochtend 17 november ontvangt u per e-mail uw bewijs van inschrijving.
Voor aanmelden en/of het volledige programma kunt u terecht op www.nfofruit.nl.