Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Focus op variatiemogelijkheden

Power to the Pieper krijgt vervolg

NAO's Power to the Pieper, de campagne om de consumptie van aardappelen te bevorderen, krijgt een vervolg. De nieuwe campagneronde begon maandag 1 februari met een kookshow. Waar de focus eerder op de vergelijking met superfoods lag, besteedt de campagne nu aandacht aan de variatiemogelijkheden.



Bron: NAO

Publicatiedatum: