Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Studenten MBO Greenport beleven versmarketing in de Markthal Rotterdam

Op maandag 10 november organiseerde Westland Marketing een bezoek aan de Markthal in Rotterdam voor twee klassen van de opleiding MBO Business & Management van de Lentiz onderwijsgroep. Het doel van dit bezoek is jongeren te enthousiasmeren voor de tuinbouwsector en kennis te laten maken met de gezonde en verse producten in de Markthal. Marketing is een belangrijk aspect van deze opleiding. De Markthal is als het gaat om consumentenmarketing in vers de ultieme beleving in Nederland.


Foto: Rolf van Koppen

De 1ejaars MBO Greenport-studenten maakten kennis met een groot aantal versconcepten en werden ontvangen door ondernemers van de Westlandse versunits in de Markthal, zoals Natuurlijk! (Best Fresh Group, Greenco en Koppert Cress), KAS vers geplukt en Vers van de Teler. De imponerende foodmarkt in Rotterdam, waarvan het dak bestaat uit het grootste kunstwerk ter wereld, zorgde voor veel enthousiaste reacties bij de studenten. De studenten maakten kennis met de nieuwste trends en ontwikkelingen in food en leerden hoe belangrijk de inrichting van het schap is als je verse producten promoot. Als opdracht kregen de studenten mee om een inspirerende blog te schrijven over het bezoek. De beste blogs worden gepubliceerd op de website van Westland Marketing (www.westland.info).

Publicatiedatum: