Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Ton Van Wiggen, The Greenery:

"Verkoop Sweet Sensation goed gestart"

Deze week is de verkoop van Sweet Sensation-peren van start gegaan. "Alle retailers die vorig jaar Sweet Sensation in het schap hebben opgenomen zijn ook dit jaar weer enthousiast. Door de warme zomermaanden zijn de peren ook dit seizoen weer heerlijk zoet van smaak. Ook de maatvoering is dit jaar heel goed”, vertelt Ton van Wiggen verkoopleider Sweet Sensation van The Greenery.

De keurmeesters van The Greenery zorgen ervoor dat de kwaliteit gedurende het seizoen goed bewaakt wordt. Zo kunnen consumenten altijd vertrouwen op een uitstekende smaak én kwaliteit. De peren van de allerbeste kwaliteit krijgen het label Sweet Sensation. De overige peren worden verkocht als Sweet Dored.

Groeiende vraag buitenland
"Vanaf de marktintroductie wordt de peer het meest verkocht in Duitsland. Gelukkig winnen zowel de Sweet Sensation als de Sweet Dored nog steeds terrein in andere landen. Zo neemt de verkoop van Sweet Sensation toe in landen als Frankrijk en Italië en is de Sweet Dored in trek bij onder andere Oost-Europese consumenten. We zijn blij dat we dit seizoen meer kilo’s hebben dan vorig seizoen. Daarmee lukt het om ons klantenbestand verder te verbreden én tegelijkertijd te voldoen aan de groeiende vraag bij bestaande klanten", aldus Ton.

Restyling: Taste the Moment
"Dit jaar komt de Sweet Sensation in een nieuw jasje. Uit consumentenonderzoeken blijkt de peer namelijk meer een verwen-fruit te zijn dan een routinematige/on-the-go-fruit. Daarom verleggen we de focus meer op smaak en zorgen we voor een frisse uitstraling die past bij een jongere consument. Sweet Sensation is daarnaast een internationaal merk waardoor de pay-off Engels is gemaakt: Taste The Moment. De restyling is doorgevoerd in zowel de Sweet Sensation 4-pack als kartonnen doos (los gelegd).

Voor meer informatie:
The Greenery 
Ton van Wiggen
+31 (0)180 656 945
+31 (0)654 378 700
t.vanwiggen@thegreenery.com
https://sweet-sensation.eu/nl 

Publicatiedatum: