Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Kenia: Fresh Produce Consortium wil export avocado's en bananen verbeteren

Het Fresh Produce Consortium of Kenya en gelieerde agentschappen hebben een digitale communicatiestrategie gelanceerd om de exportcapaciteit van Keniaanse avocado's en bananen te vergroten. FPCK is Kenia's belangrijkste handelsorganisatie die zich inzet voor de groei en het succes van bedrijven die zich bezighouden met de teelt van AGF-producten.

Okisegere Ojepat, de CEO van FPCK, zei dat de Keniaanse digitale marketingcampagne voor avocado's en bananen op een moment komt dat Kenia de eerste plaats in Afrika inneemt voor de export van avocado's: "Het is belangrijk dat we deze positie uitbreiden van continentale naar een wereldwijde door strategieën en methoden te bedenken om onze exportmogelijkheden over de hele wereld te vergroten."

Ojepat voegde eraan toe dat ze met de hulp van USAid en het initiatief Kenya Crops and Dairy Marketing Systems (KCDMS) van het RTI een digitale communicatie- en marketingstrategie hebben gelanceerd ten behoeve van Kenia's markt voor AGF-producten.

Bron: standardmedia.co.ke

Publicatiedatum: