Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Recordoogst Royal Gala

"Start van het handelsseizoen liep iets vertraging op"

In Polen is het  einde van de appeloogst in zicht.Volgens Mateusz Wajnert, hoofd verkoop van de Poolse appelexporteur Galster,was de start enigszins vertraagd door de vertraagde oogst. Men is nu echter klaar om het seizoen met 100% capaciteit te beginnen. Het bedrijf verklaart dat ze dit seizoen wat betreft Royal Gala een recordoogst hebben gehad.

Volgens Mateusz Wajnert, hoofd verkoop van de Poolse appelexporteur Galster, komt er eindelijk een einde aan hun oogstseizoen: "We zitten in Galster in de laatste ronde met onze oogst en het was geen gemakkelijk oogstseizoen voor ons. We hadden een probleem met het aantal werknemers en daarbovenop heeft de arbeid ons veel meer gekost dan in het vorige seizoen. Maar nu zien we eindelijk dat onze oogst succesvol wordt afgesloten. De appelen zijn op tijd geplukt en zijn van goede kwaliteit, wat het belangrijkste is. Qua hoeveelheid hebben we geoogst wat we van tevoren verwachtten. Wij zullen onze koelstations kunnen vullen met diverse soorten appelen die onze klanten in de loop van het seizoen nodig zullen hebben. Zo zullen we bijvoorbeeld de grootste opbrengst Royal Gala in de geschiedenis van ons bedrijf hebben."

Wajnert stelt dat hun handel ook wat later op gang is gekomen door de vertraging in de oogst. Ze communiceren nu echter naar hun klanten dat ze klaar zijn om van start te gaan. "Omdat de oogst van de Poolse appelen wat vertraging opliep, was ook de start van het handelsseizoen vertraagd. Op dit moment geven we langzaam het groene licht aan onze klanten, want we zijn klaar om te beginnen met het verpakken van de appelen die voor hen bestemd zijn. Ik denk dat aan het begin van het seizoen de prijs werd onderschat wegens tekortkomingen in de infrastructuur van de koelstations en in sommige gevallen wegens de kwaliteit. We hebben er goede hoop op dat de prijzen de komende maanden voor ons bevredigender zullen zijn."

Galster heeft zich ingespannen om weer in contact te komen met hun klanten na een lange periode van online contact, legt Wajnert uit. "Onze bestaande klanten zullen altijd belangrijk voor ons blijven. De afgelopen maanden zijn we bij hen op bezoek geweest en hebben we gesproken over hun verwachtingen voor het lopende seizoen. We zijn al in Nederland en Spanje geweest en in november reizen we naar Dubai om meer van onze klanten te ontmoeten. We zien echter ruimte voor uitbreiding als het gaat om klanten en we zijn in gesprek met een aantal potentiƫle bedrijven om te kijken hoe we kunnen samenwerken. Het plan is ook om dit seizoen met ons eigen merk te starten. Veel van onze klanten hebben hun interesse in dit nieuwe merk getoond."

Voor meer informatie:
Mateusz Wajnert
Galster Sp. z o.o.
+48 660 042 551
mateusz.wajnert@galster.pl 
www.galster.pl 

Publicatiedatum: