Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Grotere volumes arriveren deze maand

"Exoten steeds populairder als actieproduct in het schap"



Eigenlijk kan men bij limes, mango's of zelfs de meloenen van overzee helemaal niet meer van exoten spreken. Desalniettemin wordt dit fruit uit verre oorden steeds vaker als actieproduct in de retail geplaatst. Exoten zijn over het algemeen smakelijk, vitaminerijk en uiterst caloriearm. Dit alles zijn zaken die momenteel volop een trend zijn onder de consumenten. "Bovendien kunnen deze producten niet zelden zonder plastic of een andere verpakking aan de PoS aangeboden worden", zegt Leon van den Hombergh van het bedrijf Frankort & Koning, gevestigd in het Fresh Park Venlo. 



Als deze producten daarnaast ook nog tegen interessante en aantrekkelijke prijzen aan worden geboden, is het volgens Leon logisch dat de markt een continu stijgende koopinteresse vertoont. “September is traditioneel de maand waarin we al deze producten in grotere volumes aan kunnen bieden”, zegt hij. Ook de vraag is in deze tijd van het jaar groot: "De nazomer zal de consumptie nog verder bevorderen", besluit Leon.

Voor meer informatie:
Leon van den Hombergh
Frankort & Koning B.V.
+31 (0)77 3897 202
l.vdhombergh@frankort.nl 
www.frankort.nl  

Publicatiedatum: