Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuwe reclamecampagne van SanLucar in teken van nieuwe Disneyfilm

Eén van 's werelds populairste Disney-verhalen is binnenkort in een nieuwe versie in de bioscoop te zien. In The Lion King komt de kleurrijke dierenwereld van de savanne tot leven. De nieuwste reclamecampagne van SanLucar zal samenvallen met de première van deze film. In de maanden juli en augustus zal het leeuwenwelpje Simba afgebeeld zijn op de ananas, meloenen, druiven en steenfruit van SanLucar. 

"De kleine Simba is een geliefd Disney-karakter dat zowel jong als oud aanspreekt," zegt Nuria Pizán, creatief directeur bij SanLucar. "Vooral kinderen hebben gezonde voeding nodig om te kunnen  groeien. Fruit is dan ook een belangrijk onderdeel van hun voeding. Daarom richt SanLucar zich al vele jaren op gezonde voeding voor kinderen."

Ook Disney vindt een uitgebalanceerde levensstijl voor kinderen belangrijk en daarom heeft het 'Disney Kitchen' opgericht, een voor Europa nieuw verpakkingsconcept, waarop te zien is dat alle producten voldoen aan de strikte voedingsrichtlijnen van Disney en dat de consumptie van groenten, fruit en volkorengranen bevordert. 

Nuria Pizán: "Al onze telers moeten aan onze strenge en uitgebreide eisen en controles voldoen. We zijn het enige AGF-merk in Duitsland en Oostenrijk dat aan de eisen van het Disney Kictchen-predicaat kan voldoen en hier zijn we dan ook trots op."

Naast de speciale verpakkingen biedt SanLucar haar klanten nog tal van andere promotionele materialen, waaronder displays en receptenfolders. Als hoogtepunt van de campagne wordt er een familievakantie naar Bari verloot, waar een bezoek aan een SanLucar-teler zal worden gebracht. De campagne wordt ondersteund door activiteiten op social media. 

Publicatiedatum: