Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Supers richten winkels steeds economischer in

Supermarktorganisaties richten hun winkels steeds economischer in, meldt GS1. Hoewel assortiments rationalisatie in dit kader zowel minder als meer assortiment per categorie kan betekenen, dwingt dit FMCG-fabrikanten meer dan ooit om mee te denken over de invulling van de plek van verkoop en aankoop. De aandacht voor het aanhaken aan het category management van retailers was de afgelopen jaren bij veel fabrikanten nogal verslapt, maar blijkt inmiddels te zijn herontdekt. Nu met een nadruk op de marketing gericht op de klanten in de winkelomgeving: de shopper. Het gaat fabrikanten namelijk om het uitbreiden, bewaken en vooral ook het activeren van verkoopruimte die zij zelf niet in bezit hebben.



Klik hier voor het volledige artikel van GS1

Publicatiedatum: