VK: Nieuwe marketingcampagne voor Kanzi-appelen

Kanzi Apples komt op de National Fruit Show van 17-18 oktober met een nieuwe marketingcampagne voor het seizoen 2012-13. Het merk heeft aangekondigd om samen te gaan werken met het nationale goede doel Heart Research UK. Kanzi’s stand in ‘boudoir’ thema – ontworpen om het merk te verbinden aan het thema 'verleiding'- wordt op de Fruit Show voor het eerst in gebruik genomen als aftrap voor de rest van de campagne.

Kanzi wil samen met Heart Research UK een gezonde levensstijl promoten. Daarnaast steunt het bedrijf het goede doel met een donatie van €12.400. Gedurende het seizoen 2012-13 worden er speciale verpakkingen verkocht om de bewustwording van het goede doel en het samenwerkingsverband te stimuleren.



Tijdens de campagne wordt er ook aandacht besteed aan verbetering van de mediarelaties, ontwikkeling van recepten, benutten van social media en de experimentele promotie door middel van de ‘boudoir’ stand om Kanzi zo bij een breder publiek te brengen.

Voor meer informatie:
Madeleine Waters
Arbor Creative
Tel: +44 7778 702221
madeleine@arborcreative.com

of

Chris Child
Heart Research UK
communications@heartresearch.org.uk

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven