Deel opbrengst verkoop november naar goed doel

Migo ‘the friendly pear’ sponsort CliniClowns

November is de 'Migo Happy maand'. Onder het motto 'Let's smile together' sponsort Migo gedurende deze maand CliniClowns in Nederland, België en Duitsland. Als je in november Migo peren koopt, gaat een deel van de opbrengst naar CliniClowns. Zo draag jij samen met Migo bij aan het bezorgen van een onbetaalbare glimlach bij een ziek kind.
Wat is Migo eigenlijk?
Migo is een toffe peer met een knapperige bite en een heerlijk verfrissende en zoete smaak. Deze peer eet net zo makkelijk als een appel. Zo kun je er altijd en overal van genieten en dat zonder te knoeien! Perfect als tussendoortje in de trein of auto, in de sportschool of op het werk. Migo is een op en top geteelde peer."



Migo en CliniClowns
Al tientallen jaren focust CliniClowns zich op de kwaliteiten van zieke en gehandicapte kinderen in plaats van op hun gebreken. Door met ze te spelen, creëren de clowns tijdelijk een omgeving zonder beperkingen. Jaarlijks spelen CliniClowns met tienduizenden kinderen om zo hun kwaliteit van leven te bevorderen. Migo steunt dit doel door een deel van de opbrengst van de novemberverkoop aan CliniClowns te schenken.

 

De Migo peer is vanaf 30 oktober te koop bij vooraanstaande supermarkten. Migo wordt op dit moment geteeld door telers van de drie GKE partners: Fruitmasters (Nederland), BelOrta (België) en Würtembergische Obstgenossenschaft (Duitsland). Deze drie organisaties introduceren Migo in de markt.


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven