Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Lancering biologische koude, kant en klare soepen
Souping wordt wereldwijde trend
Bij het Deense Tasteful Foods uit Kopenhagen draait het allemaal om de inkoop van smakelijk bestsellers om deze op de Scandinavische markt te introduceren en dat allemaal via 'souping'. Het bedrijf heeft aangekondigd koude, kant en klare soepen te lanceren die 100% biologisch en plantaardig zijn.
"We kwamen op het idee omdat 'souping' al een wereldwijde trend aan het worden is. Het is een handige manier om een gezonde maaltijd bij je te hebben en omdat ons bedrijf draait om kant en klare voeding, was dit een logische stap voor ons," zegt CEO Anders Christensen.
Volgens een recent artikel uit de New York Times is 'souping' het nieuwe 'juicing'. Het is een geweldig alternatief voor mensen die vonden dat juicing te moeilijk was en souping geeft een gemakkelijker detox dan fruitsap. Diëtiste Despina Hyde zegt hierover: "Detoxen met soep komt neer op minder suikers omdat er meer groenten en complexe koolhydraten gebruikt worden in vergelijking tot fruitsap. Er zitten ook meer vezels in, wat goed voor de gezondheid is."
Anders meldt dat ze wilden komen met spannende nieuwe smaken en niet alleen met een traditionele koude soep als gazpacho. De lijn bestaat uit de volgende smaken:
Zoete aardappel, kokosnoot, kurkuma, mango
Tomaat en goji bessen
Kroten, peer, kokosnoot
"We starten met verschillende Deense firma's en zijn in gesprek met retailers in de rest van Scandinavië. De soepen krijgen onze nieuwe merknaam GRÖNT, die we gaan gebruiken voor onze hele lijn plantaardige producten," besluit Anders.