SanLucar presenteert nieuwe reclamespot „Amor, Amor“
De hoofdrolspelers in het zonnige spotje zijn geen acteurs, maar echte telers en plukkers van de jarenlange teeltpartner Antonio Llusar, een traditioneel familiebedrijf uit Castellón bij Valencia. Zij moeten de mensen bekend maken met een echte innovatie bij mandarijnen.
Terwijl we verschillende smaakrichtingen vooral van appelen kennen, introduceert SanLucar nu ook bij mandarijnen twee smaakrichtingen: fris/fruitig en intensief/zoet.
Uit enquêtes is namelijk gebleken dat de consument blij zou zijn met een dergelijke keuzemogelijkheid. Geheel passend bij de slogan 'Taste the SUN' van SanLucar zal de tv-spot er met veel vrolijkheid en muziek voor zorgen dat heel Duitsland trek krijgt in de heerlijke smaak van SanLucar.
Fruit Logistica
Het nieuwe spotje verschijnt direct na de Fruit Logistica, die van 8 tot en met 10 februari in Berlijn plaatsvindt. Op de internationale beurs zal SanLucar met 144 vierkante meter een nog grotere stand hebben dan in de voorgaande jaren. Er is dus veel plaats om het kwaliteitsmerk te leren kennen en om bijvoorbeeld de nieuwe smoothies en natuursappen te proeven die in Duitsland en Oostenrijk verkocht worden.
Bezoek de stand van SanLucar op de Fruit Logistica in hal 6.2, stand C08