Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
In 2017 90% trucks op nieuwe accutechnologie

Still timmert aan de weg met Li-ion accu's

Hef- en magazijntruckproducent Still wil in 2017 90 procent van alle trucks aanbieden met lithium-ion (Li-ion) accu's. Diverse magazijntrucks, trekkers en zelfs de eerste vorkheftrucks met Li-ion accu's worden reeds getoond tijdens de vakbeurs CeMAT 2016, van 31 mei tot en met 3 juni in Hannover.



De nieuwe Li-ion accu van Still maakt gebruik van lithium-ijzer-fosfaat-technologie. Een technologie die, ook wanneer de trucks in een koel- of vrieshuis worden ingezet, zorgt voor efficiƫnte truckinzet en een volledig temperatuurbereik. De accu's zijn leverbaar met capaciteiten van 24 en 48 Volt en met een vermogensbereik van 1,9 tot 49 kWh. Na veertig minuten laden is zestig procent van de accucapaciteit beschikbaar. Na een uur heeft de accu weer zijn volledige capaciteit.





Naast de elektropallettruck EXU Li-ion, met hefcapaciteiten van 1,6 tot 2,0 ton, die STILL succesvol introduceerde in 2014, presenteert de producent diverse nieuwe modellen die met Li-ion technologie zijn uitgerust tijdens de vakbeurs CeMAT 2016. Onder de nieuwkomers bevinden zich orderverzameltrucks, trekkers uit de CX-range, stapelaars uit de EXU-S serie en zelfs een RX 20 vorkheftruck met hefcapaciteiten tot 2,0 ton. Alle nieuwe modellen zullen leverbaar zijn in verschillende, op de specifieke inzet afgestemde uitvoeringen.

Meer informatie:
STILL
Sandra Herlaar
T: 078-68 45 200
E: [email protected]


Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer