Bereid je voor op Fruit Logistica met Virtual Market Place
De Virtual Market Place, de online-database van de FRUIT LOGISTICA, biedt optimale ondersteuning bij de voorbereiding. Dit industrie-platform biedt veel meer dan alleen een lijst met exposanten en informatie over de bedrijven, producten alsmede de relevante hall en stand. "Een noviteit is bijvoorbeeld een networking tool. Iedereen kan een eigen profiel aanmaken, met foto, belangen en contactgegevens", aldus Sabine Burger, Marketing Director van de Virtual Market Place. "Met een paar kliks kan men zakelijke contacten tot stand brengen, afspraken maken en een individuele agenda samenstellen", licht zij verder toe. "Wij raden alle bezoekers en exposanten aan zich als networker te registreren en onderdeel te worden van de grote FRUIT LOGISTICA -familie."
De lay-out van de website werd gemoderniseerd en biedt een geoptimaliseerde weergave voor tablets & smartphones. De dynamische plattegronden van de hallen kunnen op mobiele apparaten worden gedownload en op de beurs in de offline-modus worden gebruikt. Verschillende selectiecriteria, bijvoorbeeld voor segmenten, producten en diensten alsmede landen maken gerichte zoekopdrachten mogelijk. Met het nieuwe zoekcriterium "Spotlight" vindt u probleemloos de noviteiten die op de beurs worden gepresenteerd. Bovendien bestaat de mogelijkheid zich op een nieuwsbrief te abonneren, die de optie biedt zich individueel samengestelde inhoud toe te laten sturen.
De informatie op de Virtual Market Place is beschikbaar in het Duits, Engels, en – vanaf 2015 – ook in het Spaans.
www.fruitlogistica.de