Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

SlurpFruit genomineerd voor Mediaprijs 2014

Met de campagne 'Slurpen is OK olé olé' is SlurpFruit genomineerd voor de AMMA mediaprijs 2014. Deze jaarlijkse 'Master of Media Award' staat dit jaar in het teken van 'Mediahelden'. SlurpFruit is genomineerd in de categorie 'beste mediatrategie' en wist samen met Heineken (Desperados) en Coca Cola (Share a Coke) 33 andere campagnes achter zich te laten.



SlurpFruit voert campagne om Slurpen in Nederland geaccepteerd te krijgen. De campagne 'Slurpen is OK olé olé' werd ontwikkeld in samenwerking met Nickelodeon en SVB media. De categoriewinnaar wordt op 28 mei bekend gemaakt tijdens de uitreiking van de AMMAs in het DeLaMar Theater in Amsterdam. SlurpFruit is een gezond tussendoortje voor kinderen vanaf 4 jaar, gemaakt van vers verwerkt fruit. SlurpFruit is een merk van Coroos Conserven BV.

voor meer informatie
SlurpFruit
Petra Dekkers
Coroos Conseren BV
Tel: 0113 333 000

 
Publicatiedatum: