Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Gautier Semences lanceert nieuwe merkidentiteit

Gautier Semences, een grote speler op de markt voor groentezaden, kondigde tijdens de Fruit Logistica een nieuwe merkidentiteit aan. De wijziging weerspiegelt het engagement van het bedrijf voor duurzame en innovatieve tuinbouw, geïnspireerd door de creativiteit van de natuur.

In 2022 vierde Gautier Semences zijn 70ste verjaardag in dienst van de tuinbouwsector en de promotie van plantaardig voedsel. Het was een jubileum dat resoluut gericht is op de toekomst en om die nieuwe dynamiek in de verf te zetten, vindt Gautier Semences zichzelf in 2023 opnieuw uit door de eigen identiteit in een nieuw jasje te steken.

"In een steeds veranderende wereld inspireert de natuur ons met haar creativiteit. Ze is voor ons een vat van ideeën waar we uit kunnen putten bij ons onderzoek naar de voedselbronnen van morgen", zo luidt de visie van Gautier Semences die ten grondslag ligt aan de nieuwe aanpak van het bedrijf om een belangrijke speler in de zaadsector te blijven.

Het zaadbedrijf wil iedereen het beste van de natuur bieden: gezondheid, plezier en verantwoordelijkheid, door een creatieve aanpak die smaak en prestatie combineert. Deze belofte gaat gepaard met een voortdurende verbetering van producten, diensten en productiemethoden om aan de behoeften van partners en consumenten te voldoen.

Met deze nieuwe creatieve aanpak claimt Gautier Semences een unieke benadering in de zaadsector. Creativiteit is aanwezig in alles wat het bedrijf doet:

  • Creatieve teams brengen complementaire talenten samen, van rassenontwerp tot zaadmarketing;
  • Creatief onderzoek is gericht op het verbeteren van zaden en een divers rassenaanbod, met prioritaire aandacht voor smaak;
  • Een creatieve relationele houding bevordert samenwerking als een trigger voor nieuwe ideeën.

De nieuwe identiteit van Gautier Semences is gebaseerd op 3 fundamentele waarden:

  • Nabijheid: "Als familiebedrijf hechten we veel waarde aan sterke en duurzame relaties met onze klanten en collega's."
  • Creativiteit: "Een creatieve, onafhankelijke geest geïnspireerd door het plezier van het bedenken van originele modellen voor een constant veranderende sector."
  • Vastberadenheid: "Goed doen zit in onze aard. Dit drijft ons om kwaliteitsproducten te ontwikkelen die als zodanig herkenbaar zijn en om duurzame oplossingen voor de tuinbouw te vinden."

"We zijn er trots op dat we elke dag bijdragen aan de vernieuwing van rassen in de groenteteelt. Wat ons drijft is niet alleen zaden, maar ook menselijke relaties. We scheppen enorm veel plezier in het samen creëren van oplossingen op maat. Trouw aan de pioniersgeest van de Gautier-familie, vertrouwen we op deze aanpak die het bedrijf sinds 1952 uniek heeft gemaakt", zegt Jeanne Gautier, Product en Brand Marketing Manager.

Voor meer informatie:
Coraline Hubin
Gautier Semences
Tel: +33 (0)4 90 24 02 67 (Frankrijk)
coraline.hubin@gautiersemences.com
www.gautiersemences.com

Publicatiedatum: