De Healthy Heroes, Assemble!-campagne van Dole is begonnen met een aparte reclamecampagne, exclusieve recepten en speciale aandacht voor de Healthy Heroes van de Mind, Soul, Heart en Home.
Spider-Man, Iron Man, Ant-Man Black Panther en Black Widow, de superhelden van Marvel zijn een klasse apart, maar meer dan ooit zijn velen het erover eens dat alledaagse helden evenveel lof verdienen.
Dit is de gedachte achter Healthy Heroes, Assemble!, een initiatief dat negen maanden lang door fruitleverancier Dole zal worden gesponsord en geïnspireerd is op de Marvel-superhelden. Het initiatief is bedoeld om alledaagse helden uit alle lagen van de bevolking erkenning te geven voor wat zij doen en aan te moedigen hun betekenisvolle projecten voort te zetten.
Het initiatief richt zich op helden in vier categorieën: Mind, Soul, Heart en Home. Gedurende actieperiodes van zes weken worden er op Marvel geïnspireerde recepten gedeeld, zijn Dole bananen en ananas voorzien van Marvelstickers en -etiketten, worden er acties in winkels gehouden en prijzen toegekend aan inspirerende helden.
Voor de ontwikkeling van dit programma werkte Dole nauw samen met Marvel, wiens helden alle beschikken over voorbeeldige eigenschappen, die voor iedereen binnen handbereik liggen. Zo is Spider-Man verantwoordelijk, Iron Man inventief en Groot nooit te beroerd om de helpende hand toe te steken.
Het klapstuk van het initiatief wordt gevormd door de Celebrate Super Heroes Contest, waarvoor mensen worden uitgenodigd om het verhaal van hun eigen held op social media te delen, waarbij ze onder meer kans maken op een studiebeurs van $1.000.
Een ander hoogtepunt zijn de 20 verrassende, originele Dole-recepten van Melanie Marcus die een eerbetoon zijn aan de Marvel-superhelden.
In winkels in Canada en de VS zullen de bananenstickers en ananasetiketten van de Dole Healthy Heroes, Assemble!-actie het meest in het oog springen. Op deze verzamelstickers staan de Marvel-helden afgebeeld.
Voor meer informatie: marvel.com
