Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Eerste Realfooding gazpacho en salmorejo in het Spaanse schap

Artesur, een Spaans merk van voedingsproducten, en de diëtist en voedingsdeskundige Carlos Ríos, bedenker van de Realfooding-beweging, hebben de eerste 100% natuurlijke gazpacho en salmorejo gelanceerd.


Realfooding gazpacho en salmorejo van Artesur

De gazpacho en salmorejo worden gemaakt met verse groenten uit Andalusië en met extra vergine olijfolie. De producten bevatten geen bewaarmiddelen, additieven of smaakversterkers en hebben geen enkele warmtebehandeling of pasteurisatie ondergaan. Het resultaat is een zeer gezond product met hoge voedingswaarden.


Tomatensorteerproces in het verwerkingsbedrijf van Artesur in Palma del Río (Córdoba)

Fernando Medina Gallego, directeur van de afdeling Grootverbruik bij de Andalusische olijfolieproducent Migasa en hoofd van het project bij Artesur: "We zijn deze samenwerking met Carlos Ríos en Realfooding aangegaan om een echt natuurlijke gazpacho en salmorejo te kunnen maken alsof ze thuis bereid zijn.”

Voor de lancering van dit product zijn er ook grote inspanningen geleverd en geïnvesteerd in R&D in de fabriek in Córdoba om het productieproces milieuvriendelijker te maken.

Realfooding-label
Gazpacho en salmorejo zijn producten waar steeds meer vraag naar is in kant-en-klare formaten. "We waren voorbestemd om samen te werken. Onze gazpacho en salmorejo zijn 100% natuurlijk, met kwaliteitsgroenten zoals men bij de groenteboer koopt, met de beste extra vergine olijfolie en verpakt zoals de mensen thuis dat doen. De Realfooding-beweging zoekt producten zoals wij die produceren: natuurlijke voeding gemaakt met liefde en zorg, gezond, evenwichtig en lekker", zegt Fernando Medina Gallego.

Carlos Ríos is een gerenommeerd diëtist en voedingsdeskundige, oprichter van de Realfooding-beweging, een levensstijl die honderdduizenden mensen bekoort en veel aanhangers heeft via sociale media. Het doel van de beweging is om via bewustmakingsacties een tegengewicht te bieden aan de ultraverwerkte producten van de multinationals en om de bevolking weer te laten genieten van echt en natuurlijk voedsel.

De eerste Realfooding gazpacho en salmorejo zijn vanaf 15 juni in Spanje te koop bij Alcampo, Carrefour, Alimerka, MAS Supermarkets, Cash Fresh, Super BM (UVESCO) en FROIZ.

Voor meer informatie:
Artesur
www.arteoliva.com
www.migasa.com

Publicatiedatum: