Braga Fresh zal tijdens de virtuele vakbeurs United Fresh Live, die van 15 tot 19 juni gehouden wordt, een aantal nieuwe producten presenteren.
Ten eerste zal Josie's Organics een paarse aspergebroccoli introduceren. Deze nieuwste toevoeging aan de groeiende aspergebroccolicategorie zal de afzet een boost geven omdat uit scangegevens is gebleken dat consumenten een voorkeur hebben voor kleinere, malse groenterassen.
De biologische paarse aspergebroccoli geeft extra kleur aan groenteschotels, salades en grillgerechten. De opvallende paarse kleur van deze groente zal de consument zeker weten te verleiden tot het doen van een impulsaankoop.
Daarnaast zal het bedrijf United Fresh Live aangrijpen om een complete lijn ready-to-eat-groenten te presenteren, zowel onder het biologische label Josie's Organics als het conventionele label Braga Fresh.
De biologische ready-to-eat-producten vormen een uitbreiding op het assortiment van Josie's Organics.
De conventionele producten worden verpakt onder de merknaam Braga Farms en zijn een aanvulling op de lijn die het bedrijf deze zomer verder uit hoopt te breiden.
Het voordeel voor retailklanten is dat zij in één keer een groter scala aan SKU's in kunnen kopen. Retailers kunnen zo op één plaats zowel een complete lijn voorgesneden groenten inkopen als biologische salades en AGF. Alle producten zijn momenteel beschikbaar voor klanten in het hele land.
Het team van Braga Fresh zal ook een bijdrage leveren aan deze eerste virtuele AGF-beurs. Directeur Rod Braga zal namelijk op 17 juni (18 uur) deelnemen aan een panel onder leiding van Tonya Antle, van het Organic Produce Network. Hij zal tijdens de algemene sessie Organics Live! van gedachten wisselen met vertegenwoordigers van Albertson's en Castellini over de groei van het biosegment.
Voor meer informatie:
Kori Tuggle
Braga Fresh
Email: Kori.Tuggle@bragafresh.com
www.bragafresh.com