Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"91% matcht met de smaak van Kanzi"

Meer dan 100 relaties uit 6 continenten present op Kanzi Global Meeting

Op de 28ste editie van de Fruit Logistica in Berlijn toonde Kanzi® dat smaak en kwaliteit nog steeds de twee belangrijkste peilers zijn voor zowel consumenten als de retail. Aanwezig in de nieuwe hal 27 met een nieuwe stand wist GKE vaste en nieuwe toekomstige partners naar zich toe te trekken. Met de speciaal ontwikkelde Apple matchmaker wist men nog eens te benadrukken hoe sterk de smaak van de Kanzi® appel matcht met het wereldwijde publiek: 91%* wist een match van 70% of hoger neer te zetten.

Positieve stemming op de Kanzi Global meeting
Tijdens de vaste jaarlijkse Kanzi global meeting, met een opkomst van meer dan 100 internationale relaties uit alle 6 de continenten, was de stemming positief gesteld. ‘Het is fijn dat onze global meeting zo’n grote opkomst heeft en we zaken als kwaliteit en samenwerking kunnen bespreken met onze partners, aldus Dietmar Bahler, CEO van GKE NV. ‘Kwaliteit en continuïteit zijn twee van de belangrijkste pijlers voor het succes van de Kanzi® appel.

Samen met de nieuwe Apple Matchmaker gingen de, in rode pakken geklede, Kanzi Guys op pad op de Fruit Logistica om bezoekers te vragen naar hun algemene smaakvoorkeuren in een appel. Zowel op de stand van GKE als de partners van Kanzi® werden testen afgenomen. Onder alle ondervraagden werd duidelijk dat de smaak van een Kanzi® appel wereldwijd wordt omarmd. 91% van de ondervraagden wisten een score van 70% of hoger neer te zetten en goed te matchen met de specifieke smaken van een Kanzi® appel. De Apple Matchmaker test de algemene appel smaakprofiel van een deelnemer in de categorieën: zoetheid, zuurheid, sappigheid en knapperigheid en in hoeverre dit matcht met de smaak van een Kanzi® appel.

Wereldwijd merk met lokale productie
"‘Lokaal voor lokaal is wereldwijd een groeiende trend. Met een productie van 90% die in eigen land wordt geconsumeerd, past de Kanzi® appel perfect in deze trend. Maar om er ook voor te zorgen dat elke Kanzi® consument onze appels het hele jaar door kan kopen, is een naadloze overgang van lokale teelt naar teelt vanuit het Zuidelijk halfrond van groot belang ."



Voor meer informatie:
Dietmar Bahler
CEO GKE NV
Tel. +32 477 94 94 14
dietmar.bahler@gkefruit.com
www.kanziapple.com.

Publicatiedatum: