50-jarig jubileum Blue Whale gevierd tijdens Fruit Attraction

Tijdens de elfde editie van Fruit Attraction vorige week in Madrid, presenteerde Blue Whale het nieuwe bedrijfslogo, dat overigens al op 20 juni, tijdens het 50-jarig jubileum van Blue Whale, is onthuld.

Het vijftig jarig bestaan van Blue Whale op de beurs vieren, bood het bedrijf ook de gelegenheid om in het bijzijn van een groep bezoekers te onderstrepen nog eens minimaal vijftig jaar door te gaan. Christophe Belloc, directeur van Blue Whale, sprak de beursgasten toe: “We zijn al 50 jaar verschillende goede producten aan het telen. We telen goed fruit, onze telers zijn gevestigd in het beste teeltgebieden van Frankrijk, we telen enkel de goede producten. Dit is niet alleen in het belang van onze telers, maar ook in het belang van het milieu: we maken enkel gebruik van de beste landbouwmethoden.”

Op dit moment is de HEV-certificering (Haute Valeur Environnementale) van toepassing op 25% van de teeltoppervlakken van Blue Whale. Vanaf volgend jaar zullen al onze telers HEV-gecertificeerd zijn,” vertelde Christophe. Daarnaast biedt het bedrijf biedt producten met het label voor gewasmiddelenvrij telen en volledig biologisch geteelde producten.

De samenkomst werd afgesloten met een aantal door het bedrijf aangeboden heerlijke drankjes.

Voor meer informatie:
Blue Whale
dina@blue-whale.com
www.blue-whale.com


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2019

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven