Chocodip speciaal voor zachtfruit

Concord Foods zal onder het merk Simply Concord een chocoladedip op de markt brengen die speciaal bedoeld is om met fruit gecombineerd te worden. Volgens het bedrijf werd het nieuwe product ontwikkeld om gehoor te geven aan de toenemende vraag naar pure producten en snackproducten voor onderweg.

"We lopen graag voorop met onze innovaties," vertelt Samantha McCaul, marketingmanager bij Concord Foods. "De vraag van consumenten naar meer verantwoorde snacks blijft toenemen en we zijn dan ook enthousiast dat we deze nieuwe chocoladedip nu op de markt kunnen brengen. Het product is ideaal om samen met fruit mee te nemen naar school of kantoor." 

Concord laat weten dat haar chocoladedip sinds vorig jaar een uitzonderlijke groei van 400% heeft doorgemaakt. De vraag naar dit product blijft groeien en het is jaarrond populair. Het product jaagt bovendien de aankopen op de AGF-afdeling aan, met name voor de zachtfruitcategorie. De nieuwe snackverpakking is bedoeld om de afzet van bijbehorende producten te stimuleren, waarbij wordt ingespeeld op de populariteit van meeneem-snacks.  

"Retailers gebruiken onze chocoladedip in displays tijdens het aardbeienseizoen en we zijn van plan om met Pasen, Moederdag en andere gelegenheden nog meer aan cross-promotie te doen," voegt Samantha eraan toe. 

Concord zal op 9 maart aanwezig zijn op SEPC, stand #810, waar Jennifer Seeley verwelkomd zal worden als nieuwe sales- en marketingdirecteur voor de Concord Retail Division. Bezoekers kunnen hier kennismaken met de nieuwste producten, zoals gevriesdroogde groentensnacks en de vernieuwde verpakking van limes- en citroensap. 


Publicatiedatum:


print   

Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2019

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven