"Junami is het oogstjaar 2018-2019 goed begonnen. De promotie van Junami is van start gegaan met een op de supermarkt gerichte radiocampagne en originele scholenpromotie. Een mooie kwaliteit Junami verdient het om in het zonnetje te worden gezet", aldus Inova Fruit.
Wereld Complimentendag “We kondigen vandaag de internationale Promotie campagne aan, welke rondom vrijdag 1 maart “Wereld Complimenten Dag” is gebouwd. Voor Junami een “Ankerdag”, welke we jaarlijks willen laten terugkeren”, licht Philip Smits, directeur van Inova Fruit bv toe.
Junami wil voortaan jaarlijks op deze dag iedereen een complimentje geven voor het feit dat ze een slimme keuze maken voor een “gezonde break”. Op iedere Junami appel zit een complimentje. Deze actie wordt ondersteund met een grote social media campagne (Facebook en Instagram).
Later in het jaar zal ‘follow up’ aan deze actie worden gegeven middels diverse ludieke sampling activiteiten.
"Junami, de ideale break Junami is de ideale break voor tussendoor; of je nu aan het sporten bent, of aan het werken, op een feestje bent of helemaal opgaat in een film. Zo zijn er veel Junami break momenten op te noemen. Deze momenten zullen tijdens de Junami promotie campagne volop worden benadrukt. Want uit consumentenonderzoek blijkt dat na een Junami break je dorst is gelest en je je weer helemaal fit voelt", aldus Inova Fruit.
Voor meer informatie:
Inova Fruit
Industrieterrein 'De Watermolen'
Deilseweg 7, 4191 NX Geldermalsen
+31 (0)345 578631
info@inovafruit.nl
www.inovafruit.nl