Migo sponsort werk CliniClowns

De peer Migo sponsort het schitterende werk van CliniClowns. Onder het motto ‘Let’s smile together’ geeft Migo extra aandacht aan CliniClowns. Net als vorig jaar gaat een deel van de opbrengst naar CliniClowns. Samen met Migo draagt men ertoe bij om bij zieke kinderen en mensen met dementie een onbetaalbare glimlach op hun gezicht toveren.

"De Migo peer mag ook dit jaar weer trots zijn op een goede verkoop. Elk jaar verovert deze peer meer en meer consumenten met de knapperige bite en zoete smaak. Zo overtuigde Migo de ruim 71 duizend bezoekers van de Margriet Winterfair. Dat doet Migo door zijn sappigheid en deze kan bovendien zonder morsen worden gegeten. Zo kan men op elk moment van Migo genieten als snack in de trein of auto, tijdens het sporten of tijdens het werk", aldus Fruitmasters. 

Migo en CliniClowns
Ook dit jaar ondersteunt Migo het schitterende werk van CliniClowns in Nederland, België en Duitsland. Niet alleen de rode sticker op de Migo peer doet aan de bekende clowns denken, maar staat ook voor een goede samenwerking tussen Migo en CliniClowns. CliniClowns zorgen voor waardevolle momenten bij zieke en gehandicapte kinderen. Ze laten zich beter voelen, met een grote glimlach.

Migo wordt momenteel geteeld door telers van de drie GKE-partners. Württembergische Obstgenossenschaft (marketing via Obst vom Bodensee Vertriebsgesellschaft), FruitMasters (Nederland) en BelOrta (België).


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven