Een deel van de reden voor het succes van Wonderful komt neer op de populariteit van gebruiksvriendelijke, gezonde voeding. "Meer dan de helft van alle Amerikaanse huishoudens koopt elk jaar minstens een product van Wonderful. De informatie van IRI en het onderzoeksrapport laten duidelijk zien hoe ons gezonde aanbod aansluiting vindt bij de consument," zegt Adam Cooper van The Wonderful Company. "Ons bedrijf is intens gefocust op het stimuleren van gezonde opties qua voeding. In de afgelopen 10 jaar hebben we meer dan $3 miljard (€2,59 miljoen) geïnvesteerd in de bedrijfsvoering en $1 miljard (€860 miljoen) in marketing. Door deze investeringen en door het feit dat consumenten steeds meer vragen naar gezonde voeding, zal Wonderful in de toekomst nog verder groeien."
Wonderful noteert groei met dubbele cijfers
Een deel van de reden voor het succes van Wonderful komt neer op de populariteit van gebruiksvriendelijke, gezonde voeding. "Meer dan de helft van alle Amerikaanse huishoudens koopt elk jaar minstens een product van Wonderful. De informatie van IRI en het onderzoeksrapport laten duidelijk zien hoe ons gezonde aanbod aansluiting vindt bij de consument," zegt Adam Cooper van The Wonderful Company. "Ons bedrijf is intens gefocust op het stimuleren van gezonde opties qua voeding. In de afgelopen 10 jaar hebben we meer dan $3 miljard (€2,59 miljoen) geïnvesteerd in de bedrijfsvoering en $1 miljard (€860 miljoen) in marketing. Door deze investeringen en door het feit dat consumenten steeds meer vragen naar gezonde voeding, zal Wonderful in de toekomst nog verder groeien."