Marlene onthult nieuw logo op Fruit Attraction

Marlene onthult op de beurs Fruit Attraction in Madrid een nieuw logo. Het bedrijf hoopt dat dit nieuwe logo het merk beter vertegenwoordigt en dat het de creatieve keuzes van het bedrijf benadrukt in alle landen waar producten van Marlene worden verkocht.
 
Voor wat betreft het nieuwe logo is gekozen voor een nieuwe uitstraling die beter past bij het steeds internationalere klantenbestand. "Fruit Attraction is een terugkerend evenement in onze agenda," zegt Gerhard Dichgans, directeur van het VOG Consortium. "Daarom is het de perfecte plek om het nieuwe logo te onthullen."
 
Bezoekers kunnen Marlene's nieuwe look beoordelen op Fruit Attraction, van 18 tot en met 20 oktober, in hal 10, standnr. E03.
 
Voor meer informatie: www.marlene.it

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven