Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Chinese Singlesdag

Verkoophit op Alibaba: Chileense kersen

In China hebben Chileense kersen voor Alibaba opnieuw een grote rol gespeeld in de Singlesdagverkoop. De elektronische handelsgigant maakte een bruto-omzet van 120,7 miljard renminbi (16,52 miljard euro) tijdens de winkelfeestdag die op 11 november gevierd wordt.

De Chileense vereniging van fruitexporteurs, ASOEX, bundelde dit jaar haar krachten met Alibaba en Fruta Cloud voor het bevorderen van de ideale teeltomstandigheden en geavanceerde technologie voor de kersen uit Chili. Op 11 november ging ook het Chileense kersenseizoen en ASOEX marketingseizoen van start.

Singlesdag staat bekend om z'n enorme kortingen, maar voor een lage prijs is de Chinese consument wel op zoek naar een premiumproduct. "Mr. Fresh en Fruta Cloud kwamen voor het eerst met supergrote Chileense kersen met een doorsnee van 30 mm. Die waren snel uitverkocht, al voordat het festival begon. De kersen uit Chili eindigden daardoor als het product met de hoogste brutowinst in de categorie versproducten. Er is echt steeds meer vraag naar premiumproducten op het Tmall-platform van Alibaba", aldus de CEO van Fruta Cloud, George Liu.
Publicatiedatum: