Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Lady Alice-appelen zijn terug in de Verenigde Staten
Dankzij de overweldigende consumentenvraag en overeenkomstig volume, zijn de appelen van het merk Lady Alice nu op weg naar de markt voor de periode rond de feestdagen. Met deze vroege aankomst kunnen retailers de populaire 'Rising Star' in belangrijke nieuwjaarspromoties opnemen. De Lady Alice ziet er niet alleen mooi uit, maar heeft ook een uitzonderlijke smaak die haar ideaal maakt voor feestelijke kook- en bakrecepten.
De kwaliteit van Rising Stars heeft deze rassen tot de favorieten van consumenten gemaakt, wat resulteerde in terugkerende verkopen en meer omzet, die zelfs de opbrengst van traditionelere tegenhangers (zoals Red en Golden Delicious en Braeburn) voorbijstreeft. Door het promoten van Rising Stars als Lady Alice kunnen retailers profiteren van de gezonde voornemens, die het Nieuwjaar altijd met zich meebrengt. Consumenten zijn al bereid gezondere producten in hun voedingspatronen op te nemen. Dus door hen in deze tijd aantrekkelijke nieuwe smaken aan te bieden, zullen hun nieuwe eetgewoonten en daarmee hun aankopen worden verzekerd.
Het marketing- en ontwerpteam van Rainier staat klaar om retailers te helpen met hun marktintroductie door middel van sociale media, demo's en andere promoties. Meer weten over hoe Lady Alice en andere Rising Stars de appelverkoop kunnen stimuleren? Neem contact op met een verkoper van Rainier via onderstaande gegevens: