Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Perenwedstrijd via social media kit voor retailers
Domex Superfresh Growers, een bedrijf op het gebied van het telen en verschepen van verse appelen, peren, kersen en abrikozen, lanceert opnieuw een promotiecampagne via social media genaamd "Share Your Perfect Pear Sweepstakes" samen met een nieuw aanbod aan peer-gerelateerde social media content.
Het conventionele promotiemateriaal en de nieuwe social media content is ontworpen om consumenten enthousiast over het product te maken en om retailers te helpen om consumenten voor te lichten over de perenvariëteiten van Superfresh Growers.
"We richten ons op het creëren van meer betekenisvolle connecties met de consument en om een krachtig sociaal partnerschap op te bouwen met onze retailpartners, zowel in winkels als online met heerlijk fruit en geweldige content. Marketing-programma's met een focus op de consument als ons "Share Your Perfect Pear Sweepstakes" gekoppeld met bewezen business-kennis is een van de vele middelen die we aan onze retailpartners bieden om ze te helpen met de voorbereiding voor de veranderende eisen van de moderne supermarkt," aldus Howard Nager van Domex Superfresh Growers.
De peren-content kit is origineel en makkelijk voor retailers om te downloaden. Het bevat informatie over perenvariëteiten, foto's, heldere graphics, voorgeschreven tweets, recepten en inspirerende ideeën voor gebruik.
"De content kits zijn ontworpen om makkelijk aan te sluiten in een social content-kalender. We kunnen ook werken aan gecustomiseerde content op basis van de behoeftes en doelstellingen van onze retail-partners," zegt Howard Nager."
"Share Your Perfect Pear Sweepstakes" maakt gebruik van de Superfresh-hashtag #EatPears en de aanwezigheid van het bedrijf op Twitter, Facebook, Instagram en Pinterest om aansluiting te vinden bij de consumenten voor peerrecepten, nieuwe ideeën voor gebruik en berichten over gezondheid en de voordelen van een dieet dat rijk is aan groenten en fruit. De foto-winactie gaat op 15 november van start en eindigt op 31 december van dit jaar.
Om mee te doen wordt aan consumenten gevraagd om een originele foto te uploaden naar Twitter, Facebook, Instagram of Pinterest van hun favoriete perenrecept of gebruik van peren. Het onderschrift moet de hashtag #EatPears bevatten en het bedrijf moet getagd worden met @Superfreshgrowers.
Door middel van loting worden medio januari de drie winnaars bekend gemaakt. De hoofdprijs is $1000, de tweede prijs $500 en de derde prijs is $250.
Retailers die graag meer te weten willen komen over hoe ze mee kunnen doen aan de "Share Your Perfect Pear Sweepstakes," hoe ze aan een peren-social media kut kunnen komen en andere mogelijkheden voor partnerschap aan kunnen gaan, kunnen contact opnemen met Howard Nager via [email protected].