Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuw logo 'Franse herkomst'

Gisteren onthulde Interfel het nieuwe logo voor groenten en fruit van Franse origine. Het logo, dat vanaf 2 november ingevoerd zal worden, moet er voor zorgen dat de Europese consument Franse producten gemakkelijk herkent.


"Het logo wordt uitsluitend gebruikt voor verse AGF en niet voor conserven of diepvriesproducten. De aanduiding van Franse origine illustreert de voortdurende toewijding van de AGF-sector voor haar producten en de herkomst ervan en voldoet aan de Europese regelgeving," legt Mélanie Milon van Interfel uit.


Het logo werd onthuld door Interfel directeur Bruno Dupont tijdens de Franse AGF-conferentie "Assises des fruits et légumes frais'.


Voor meer infromatie:
Melanie Milon
Interfel
m.milon@interfel.com

Publicatiedatum: