Coregeo Snackisfaction campagne

Pink Lady nummer één snack in Verenigd Koninkrijk

Coregeo heeft onlangs de Pink Lady Snackisfaction campagne afgesloten in het Verenigd Koninkrijk. De campagne ging in april van start nadat Coregeo aan Leatherhead Food Research opdracht had gegeven een Pink Lady 'Snackisfaction' meter te ontwikkelen, die inzichtelijk maakt hoe emoties zoals schuldgevoel en opwinding van invloed zijn op de smaakbeleving van het eten van een appel.

Het bedrijf is de marketingspecialist van vele AGF-merken, waaronder Pink Lady, dat volgens de laatste cijfers inmiddels 37% van het marktaandeel voor verse merkproducten heeft.

Michelle Toft van Coregeo vertelt dat het succes van de Snackisfaction campagne niet verwonderlijk is omdat Pink Lady hard op weg is om het favoriete tussendoortje te worden. Dit is te danken aan de bite en de verfrissende smaakervaring waar Pink Lady appelen om bekend staan. Dit maakt Pink Lady tot een geduchte concurrent voor andere tussendoortjes.

De Snackisfaction meter werd ontworpen om te zien hoe Pink Lady appelen scoren ten opzichte van zes andere populaire snacks en maakte onderdeel uit van een grotere campagne waarbij klanten onder andere Snackisfaction prijzen konden winnen en appelen konden proeven. Hieruit bleek dat Pink Lady appelen de meeste Snackisfaction, ofwel voldoening, gaven. In totaal werden er zo'n 80.000 appelen uitgedeeld.

De Pink lady campagne en vernieuwde website, in combinatie met de voortdurende hoge kwaliteit, hebben geresulteerd in een groei van 9% tot nu toe dit jaar.

Voor meer informatie:
Kyla Flynn or Katy Meehan
MCG PR
Email: kyla.flynn@mcgpr.co.uk
www.coregeo.co.uk

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven