Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Kanzi vanaf maandag weer in de schappen

Het nieuwe seizoen van Kanzi is weer van start gegaan en vanaf maandag is deze appel weer in de schappen te vinden. Kanzi heeft goede groeiomstandigheden in alle productregio's ervaren, wat resulteert in een hoge kwaliteit oogst. Kanzi bestaat al meer dan tien jaar en zal ook dit seizoen weer hard werken om zich te onderscheiden en zich onder de aandacht van de consument te brengen.



Kanzi lanceert het seizoen 2015/2016 met een nieuwe consumentencampagne. 'Seduce life' communiceert de smaakbeleving van Kanzi. Hiermee wil Kanzi de actieve, 'outgoing' consument met een positieve instelling bereiken. "We willen de consumenten laten weten dat het kopen van Kanzi appelen hem de energie en spirit geeft die ze nodig hebben om succesvol en blij te zijn. Een sappige en heerlijke boost voor een succesvolle dag", vertelt Henry Müller, CEO van GKE NV.



De Kanzi website in de nieuwe look is gelanceerd in september. In Nederland, België en Duisland zal Kanzi een campagne ontwikkelen waar consumenten hun mening kunnen geven over deze appel. Daarnaast bevat de mediamix proeverijen in de supermarkten en diverse andere promoties, zowel online als offline.

Henry Müller: We willen dat de consument Kanzi herkent als een moderne en innovatief merk met appelen die niet alleen lekker zijn, maar je natuurlijke honger naar meer vervullen."

Klik hier voor de nieuwe website: www.kanziapple.com/nl
Publicatiedatum: