Kanzi vanaf maandag weer in de schappen
Kanzi lanceert het seizoen 2015/2016 met een nieuwe consumentencampagne. 'Seduce life' communiceert de smaakbeleving van Kanzi. Hiermee wil Kanzi de actieve, 'outgoing' consument met een positieve instelling bereiken. "We willen de consumenten laten weten dat het kopen van Kanzi appelen hem de energie en spirit geeft die ze nodig hebben om succesvol en blij te zijn. Een sappige en heerlijke boost voor een succesvolle dag", vertelt Henry Müller, CEO van GKE NV.
De Kanzi website in de nieuwe look is gelanceerd in september. In Nederland, België en Duisland zal Kanzi een campagne ontwikkelen waar consumenten hun mening kunnen geven over deze appel. Daarnaast bevat de mediamix proeverijen in de supermarkten en diverse andere promoties, zowel online als offline.
Henry Müller: We willen dat de consument Kanzi herkent als een moderne en innovatief merk met appelen die niet alleen lekker zijn, maar je natuurlijke honger naar meer vervullen."
Klik hier voor de nieuwe website: www.kanziapple.com/nl