Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Verse frites van Florette

Florette lanceerde deze maand 'Verse aardappelen: geschild, gewassen en gesneden': een praktische en gezonde oplossing om binnen enkele minuten te genieten van zelfgemaakte friet met de garantie van maximale versheid en kwaliteit. De aardappelen zijn klaar om te frituren en besparen net zo veel tijd en moeite als diepvriesaardappelen, maar hebben wel alle voordelen die verse levensmiddelen ook bevatten. Het product is namelijk gemaakt van vers gerooide en 100% natuurlijke aardappelen zonder conserveermiddelen.



De verse aardappelen van Florette blijven langer vers, omdat ze vanaf het oogstmoment tot het verkooppunt op een constante temperatuur van tussen de 1 en 4 graden Celsius worden gehouden. De goede eigenschappen (smaak, uiterlijk en textuur) blijven hierdoor intact.

Verse aardappelen zijn een essentieel onderdeel van het Mediterraanse voedingspatroon: ze worden door 99,6% van de Spaanse huishoudens geconsumeerd. Bijna 3 van de 4 huishoudens eten wekelijks aardappelen. Gebakken aardappelen in de vorm van frites zijn een van de meest gegeten bijgerechten door jonge huishoudens en gezinnen met kinderen. En laat die nou net diegenen zijn die het meeste behoefte hebben aan het praktisch combineren van een vers en natuurlijk voedingspatroon met het gebrek aan voorbereidingstijd.

Voor deze lancering (voor Florette een van de belangrijkste van het jaar) zal het merk komen met een grote promotiecampagne, genaamd 'De smaak van vers, zo gemakkelijk'. De campagne moet de aardappelen in de supermarkt extra zichtbaarheid geven en dit wordt mede gedaan door het geven van kortingen bij aankoop van andere producten van Florette.

Source: revistamercados.com
Publicatiedatum: