Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"Wij kopen direct van de telers"

JMF Partenariat: voor elk importland een apart merk

JMF Partenariat heeft zijn eigen merklijn gecreëerd waaronder het zijn producten uit België en Frankrijk zal vermarkten. In de nabije toekomst hoopt het bedrijf een merklijn te hebben waarmee de Spaanse producten vermarkt kunnen worden.



Rechtstreeks van de teler

"We kopen nu direct van telers, verpakken het product intern en verpakken het in een doos waar ons merk op staat", zei Gregory Struyve van JMF Partenariat. "We hebben nu alles van de teler tot de consument onder controle." Het merk Tresor de Saisons wordt gebruikt voor Belgische en Franse producten, waar onder andere andijvie en prei onder vallen. 

Het doel is om voor elk land waar JMF Partenariat producten vandaan haalt een apart merk te hanteren. Zo wordt in Marokko het merk Cameleon gebruikt voor paprika's, meloenen, snijbonen, tomaten en aardbeien.

Voor meer informatie:
Grégory Struyve
JMF Partenariat
Saint-Charles International
67/68 Allée de Provence
66030 Perpignan BP 85006, France
Tel : +334 68 98 31 50
Fax : +334 68 39 80 16
www.jmfpartenariat.com
Publicatiedatum: