Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Bio Company breidt filialennetwerk uit

De Duitse biologische supermarktketen Bio Company zet haar groeikoers voort. In 2014 behaalde de keten een omzet van 114 miljoen euro, meldt de Duitse website lebensmittelpraxis.de. Dat is 14% meer dan in 2013. In 2015 wil het bedrijf haar filialennetwerk verder uitbreiden van momenteel 42 winkels naar 50 winkels.

Bio Company dankt de omzetgroei vooral aan haar eigen regionale concept. Volgens eigen zeggen stamt tot wel 40 procent van het aangeboden groenten en fruit in het bijbehorende seizoen uit eigen regio. Bij brood- en bakkerijproducten evenals bij worst en vlees stamt het hele jaar door 75 procent uit eigen regio.

Publicatiedatum: