Mucci Farms met drie verpakkingen in race voor verpakkingsprijs
The New Pint - een hersluitbare top-sealverpakking
Een herbruikbare tray in een flowverpakking
Cute Cucumbers in een staande, hersluitbare verpakking
"Verpakkingen moeten de consument verleiden door uit het schap te springen met opvallende kleuren en afbeeldingen. De consument moet zeker weten dat hij de beste keuze maakt", vertelt Emily Murracas. Daarbij stelt Mucci Farms hoge eisen aan de mogelijkheden van de verpakking. "We willen de mogelijkheden, inhouds-stoffen en de gebruikswijze van het product delen, meer vertellen over de milieuvriendelijkheid, de NON-GMO-certificaten tonen en de klant ook wijzen op verdere informatie met de QR-code." Toch is dat niet genoeg om de klant te blijven overtuigen. "De verpakking zorgt ervoor dat ze het eenmalig kopen. De smaak zorgt ervoor dat ze het opnieuw kopen."
Benieuwd naar de verpakkingen? Mucci Farms staat op de PMA Fresh Summit in Anaheim in stand 4440.
www.muccifarms.com