




Abonneren
Vacatures
Top 5 - gisteren
- "Als we zo doorgaan, is er over een jaar of 2 geen hardfruit meer uit Nederland of België"
- Fabriek Hessing Supervers in Greenport Venlo officieel opgeleverd
- QQ zat in 'verstikkende squeeze tussen telers en supermarkten'
- Looije Packing stapt in bij IQ Packing Waddinxveen
- "Hoge prijzen en veel kansen op de peenmarkt, dat was vorig jaar wel anders"
Top 5 - afgelopen week
- "Vanaf maandagmorgen is het helemaal losgegaan op de uienmarkt"
- Jan Oskam verkoopt locatie Vleuten aan projectontwikkelaar, Neerijnen vanaf 2024 centrale locatie
- Omzet Vershal Boontjes in drie jaar tijd naar ruim 3,5 miljoen euro
- Uit de oude doos: "Die eerste jaren heb ik het erg zwaar gehad"
- Eosta overgenomen door Anders Invest
Top 5 - afgelopen maand
Weer
Uitzendbureau Watch out breidt werkterrein uit naar AGF-sector
De afgelopen tijd heeft Watch out al 'warmgelopen' voor de uitbreiding met de AGF-sector. 'We gaan er hetzelfde doen als in de sierteelt: opdrachtgevers 'handjes' leveren voor het meer routinematige werk. Die taken kunnen we prima aan', stelt Michael Koers, met Ed Krouwer de twee gezichten van Watch out. De afgelopen jaren heeft het kantoor bij opdrachtgevers een goede naam gekregen. Daar zijn verschillende redenen voor. Bij Watch out krijgen de uitzendkrachten een intensieve inwerkperiode. Ed Krouwer: 'We zien meteen of een uitzendkracht het in de vingers heeft of niet. Een klant vindt het al gauw best als in een uitzendploeg van 50 man er 10 bij lopen die minder hard werken. Maar van ons moeten ze alle 50 presteren. Ook de match met een klant is belangrijk. Voldoet een uitzendkracht niet, dan sturen we meteen een andere.'
Om vijf uur op de werkvloer
Om die prestaties te checken, zijn Ed en Michael veel op de werkvloer te vinden. Michael: 'Moet een ploeg om vijf uur 's morgens beginnen? Prima, dan is een van ons er ook. Dat stimuleert onze mensen, als zij zien dat wij er ook zijn.' Die extra motivatie vertaalt zich in meer efficiency: in de praktijk is wel tot 20% arbeid bespaard. Ed: 'Veel opdrachtgevers kijken alleen naar de uurprijs. Maar wat heb je aan een medewerker als een ander die drie euro duurder is twee keer zo snel die pallet meloenen ompakt?'
Wonen in het Westland
De Poolse medewerkers van Watch out wonen in huizen die nét iets meer te bieden hebben. 'En in het Westland. Daar zijn de verleidingen van langdurig stappen net even minder groot als in de stad', lacht Ed. 'Auto's idem dito. Wij zeggen: je mag van ons netjes wonen en netjes rijden. Het enige wat we daarvoor vragen is of je harder werkt.'
Geen accountmanagers
Opdrachtgevers kunnen rekenen op een persoonlijke aanpak. Het codewoord bij Uitzendbureau Watch out is: ontzorgen. 'Als een klant Watch out zondagavond belt, krijgt hij geen accountmanager maar een van ons. En we regelen het ook meteen', zegt Michael. Ook een eerlijke verstandhouding staat hoog genoteerd. Ed: 'Pas bestelde een opdrachtgever 20 uitzendkrachten. Wij rekenden uit dat het ook met 18 moest kunnen, doordat onze mensen harder werken. En wat denk je: geen enkel probleem. Dat scheelt zo'n klant wél twee jaarsalarissen. En ons nu misschien extra omzet, maar voor die klant kunnen we niet meer stuk.'
Voor meer informatie:
Uitzendbureau Watch Out
Grote Waard 66
2675 RZ Honselersdijk
www.uitzendbureauwatchout.nl
info@uitzendbureauwatchout.nl
Ed Krouwer: 06-46408622
Michael Koers: 06-52373954
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2013-10-31 "Werk anders dan productiewerk blijft vaak onderbelicht"
- 2013-10-31 De werkgeverslijn is het aanspreekpunt voor al uw werkgeversvragen!
- 2013-10-31 Active: het persoonlijke aspect in werving & selectie en uitzenden
- 2013-10-30 Aanneemwerk, een bijzondere vorm van personeelsvoorziening
- 2013-10-30 Groeien in een veranderende arbeidsmarkt
- 2013-10-30 Vingerafdruksysteem garandeert foutloze administratie ONS
- 2013-10-29 Bij ‘The Recruiting Specialist’ komt de klant altijd van rechts
- 2013-10-29 The People Company Woensdrecht staat op Contacta.nl 2013
- 2013-10-29 Uren- en productregistratie: overzicht voor werkgever, motivatie voor medewerkers
- 2013-10-28 Leo van der Voort winnaar I-Demodagen reisactie Duijndam Uitzendgroep
- 2013-10-28 Scholing, maatschappelijk nut óf verplichting?
- 2013-10-25 71 geslaagde werknemers voor MBO-opleiding Assistent Voedingsindustrie
- 2013-10-25 AB Vakwerk blijft haar roots trouw
- 2013-10-24 Overstapservice bij Veldwerk uitzendbureau
- 2013-10-24 Oogstperiode: hectiek, hard werken, maar zeker ook genieten
- 2013-10-23 De arbeidsmarkt anno nu
- 2013-10-22 Continuïteit en zekerheid op uw fruitbedrijf
- 2013-10-21 Drie aspecten van een zorgeloze personeelsvoorziening
- 2013-10-18 Greenport People themabijeenkomsten om band tussen uitzendkracht en opdrachtgever te versterken.
- 2013-10-17 Uitzendbureau Watch out breidt werkterrein uit naar AGF-sector