Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Makkelijker en sneller:

Payroll AB Oost in een nieuw jasje

Steeds meer ondernemers hebben te maken met personeel. Ze verzetten bergen werk, maar brengen tegelijkertijd ook extra taken met zich mee. En niet iedereen zit te wachten op een arbeidsintensieve personeelsadministratie. Uitbesteden is dan het overwegen waard. Bij payroll neemt AB Oost de verloning van medewerkers over, inclusief alle verantwoordelijkheden en risico's. Nieuw is de unieke digitale portal.



Uiteraard is payroll geen onbekende dienst van AB Oost. Sinds jaar en dag maken verschillende ondernemers al dankbaar gebruik van het concept waarbij de volledige administratieve rompslomp uit handen wordt genomen. Het kon nog beter, meent Jan Meurs, formulemanager bij AB Oost. "Kennis van onze klanten en de moderne technische mogelijkheden leidden ertoe dat wij onze vertrouwde payroll in een nieuw jasje hebben gestoken. Het hele proces van payrolling is nu volledig digitaal geregeld en de werkzaamheden voor ondernemers zijn tot het minimale teruggebracht."

Digitaal invullen
AB Oost beschikt over een volledig geautomatiseerde portal voor payroll. Klanten die deze dienst willen afnemen, krijgen een wachtwoord waarmee zij eenvoudig kunnen inloggen in het systeem. De eerste keer zullen de gegevens van de medewerker eenmalig moeten worden ingevoerd. Het systeem maakt dan zelf het juiste contract op. Daarna is het simpel: de gebruiker vult telkens de gewerkte uren digitaal in. Dus geen gedoe meer met papieren werkbonnetjes en urenbriefjes. Via de portal kunnen werkgever en werknemer ook altijd loonstroken, facturen en alle overige documenten online bekijken. Wel zo overzichtelijk. "En doordat het geautomatiseerde systeem de inmenging van meerdere tussenpersonen overbodig maakt, kunnen wij payroll tegen een scherp tarief aanbieden. Op de achtergrond blijft AB Oost uiteraard wel de correctheid van ingevoerde gegevens controleren. Op die manier borgen wij zowel kwaliteit als betrouwbaarheid van het systeem."

Alles gekoppeld
"Vanaf 15 maart hebben we de eerste gebruikers van de payroll-portal mogen begroeten en die zijn, net als ik, ook erg enthousiast. 'Dit is absoluut een stap voorwaarts', is een veelgehoorde reactie. Klanten waarderen vooral de snelheid en het gemak waarmee zij dingen kunnen invoeren en regelen. En alles is gekoppeld. Moesten onze payroll-afnemers voorheen een ziekmelding bijvoorbeeld nog telefonisch doorgeven, nu kan dat via de portal. Ja hoor, het werkt heel makkelijk. Bij de ontwikkeling van de software hebben we honderd procent ingezet op gebruikersgemak. Er zijn geen kunstgrepen nodig. Een pc met internetaansluiting en een werkend e-mailadres zijn voldoende om gebruik te kunnen maken van het nieuwe payroll-systeem. Momenteel ga ik veel de boer op om demonstraties te geven en eigenlijk is iedereen verrast hoe eenvoudig de portal werkt. Ik ervaar het absoluut als een vooruitgang ten opzichte van de oude situatie. Waarom? Payrolling is nu zoveel minder werk en de papierwinkel is verdwenen."

Geïnteresseerd in payroll van AB Oost? Neem contact op met Jan Meurs van AB Oost via 0655-191481 of jmeurs@aboost.nl. Meer informatie over AB Oost is te vinden op www.aboost.nl

Publicatiedatum: