Nieuwe verpakking voor appelpartjes valt in de prijzen

Een nieuwe verpakking voor appelproducten maakt niet alleen indruk op de consument. "Ons doel voor het herontwerp van de verpakking was om verpakkingen te ontwikkelen die beter aansluiten bij onze eindklant, schoolgaande kinderen en om voedingsprofessionals te prikkelen", zegt Grant Boring van Peterson Farms in Shelby, Michigan (VS).

De nieuwe ontwerpen zijn te zien op de zakjes appel- en appelmoesproducten uit het assortiment.

Het ontwerp heeft een zilveren Davey Award gewonnen van de Academie voor Interactieve en Beeldende Kunsten (AIVA). Op de verpakking zijn diverse thema's opgenomen, zoals winter, terug naar school, herfst, lente, patriottische thema's en meer. Op de verpakking staat ook ' Corey', de merkambassadeur.

Consumentvertrouwen
Op school zijn de nieuwe ontwerpen goed ontvangen. "Niet alleen zijn de voedingsprofessionals en de leerlingen enthousiast, maar deze prijs betekent ook dat we op de goede weg zijn, vooral met deze erkenning van buiten onze klantenkring", zegt Boring. "Deze prijs heeft gezorgd voor een aanzienlijk consumentvertrouwen, waardoor ons merk ook in de markt meer zichtbaar is geworden." 

Boring koopt groot in, hij haalt zijn appelen uit de Midwest en oostelijke staten van Amerika. "De prijsstelling is vergelijkbaar met die van vorig jaar, aangezien onze doelstellingen voor het verhogen van ons bedrijf zijn gebaseerd op volume," zegt Boring.

Boring concentreert zich momenteel op de themaverpakking van versgesneden rode appels. "Deze nieuwe verpakking is een afstudeerevenement aan het einde van dit schooljaar." 

Voor meer informatie:
Grant Boring
Peterson Farms
Tel: +1 (231) 861-7101 x 246
gboring@petersonfarmsinc.com
http://www.petersonfarmsinc.com/


Publicatiedatum:
©



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2020

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven