Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Unieke kerstcampagne

Lidl laat klanten tweeten voor korting

Met de kerstdagen in aantocht probeert iedere retailer klanten te lokken. Lidl in Groot-Brittanniƫ trapte zijn kerstcampagne wel op een hele originele manier af. De keten geeft namelijk de regie uit handen. Hoe vaker Britse consumenten over bepaalde producten tweeten, hoe verder de prijs van het desbetreffende product zakt. Elke week worden er vier producten uitgelicht die in aanmerking komen voor korting. Nieuwe vinding: crowdreduction als tegenhanger voor crowdfunding?




Bron: Lidl UK
Publicatiedatum: